Camilla Persson

,dewfnwagvwovdk

Publicerad 2012-04-23 21:26:28 i Vardag

Hello bloggen, ett tag sen sist. Jag har varit hemma hos min mamma och pappa en vecka ju. Så hade massa annat för mig. Nu är vi inne på sista veckan i april, det går så sjukt fort allt nu. Jag har varit på en intervju idag, håller tummarna! Men nervös blir man ju. I alla fall jag.
Mina katter mår bra nu. Andreas var hemma förra veckan med dom. För det första så sprang ena katten ut och ville inte komma in. Så han har varit ute i en vecka, sen ropade jag kanske 4 gånger så hörde jag en jamande katt. Snacka om att han är min bebis :P nästan pinsamt, han har suttit i knät hela dagen idag. Sen min andra lilla bebis Princess hade fått ett sår på svansen av att Piston hade bitit henne, och eftersom katter har så mycket bakterier i sig så fick hon nog en infektion. Men tack gode gud så var den inte så stor, för det läkte av sig själv. Så nu mår båda bra och jag är lugn.
Nu ska jag snart gå och lägga mig, imorgon ska jag på möte med arbetsförmedligen, ingen lust alls. Men är väl tvungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela