Camilla Persson

bonde kärlek

Publicerad 2011-09-07 21:25:00 i Vardag

det är något som bara får mig att må bra, jag har alltid älskat bonde söker fru och kommer aldrig sluta heller. Sitter än och små ler åt dom söta breven. Om jag vore singel skulle jag söka in, nu har jag min egna bonde så jag är nöjd.

Dagen bestod av shopping med bästa Jen och Emma, vi åkte till kupolen och jag fick hem lite smått och gått. Har en del saker kvar till att köpa. Skulle faktiskt behöva ett par jeans, en jacka och en väska och ett par vinter skor, sådana trökiga saker som kostar massa kronor. Men jag måste väl ha det, kan ju inte leva i sommar jackor i 20 minus gradet. Det får komma hem med tiden, jag ska väl köpa massa inrednings saker till huset sedan också.

Nu ska jag packa och förbereda inför första mötets med arbetsförmedlingen, jag vet inte om det blir  bra eller dåligt. Det får dom bestäma, det kommer nog höras sen hur det gick. Sedan ska väl mamma och jag göra något, sen tåg till uppsala och sen hem till killen. mys, saknar han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela