Camilla Persson

Avesta

Publicerad 2011-09-06 13:40:04 i Vardag

Godagens, äntligen fick jag en god natt sömn, så underbart skönt. Har tagit mig en vecka att kunna sova bra hemma, utan min fina kille. Tog med pappa till Avesta idag, eller han tog med mig. Vi gick och förbokade en garderob på jysk, hämta den nästa vecka kanske. Sedan köpte vi saker till vårat hus. så kul va det.

Nu har jag sätt ett avsnitt av ensam mamma söker och kollat lite på gossip girl, ska nog fortsätta det. Sitter och undrar om jag ska gymma idag eller göra det imorgon.

Puss

Kommentarer

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Publicerad 2011-09-06 15:00:03

hoppas du har en skön tisdag!



//anna

driver Avanna webshop

Just nu fraktfritt med koden HÖSTNYTT

www.avanna.se

Postat av: Helena

Publicerad 2011-09-06 18:01:05

tack snälla

Postat av: M*

Publicerad 2011-09-06 19:03:14

Hoppas du får en fin tisdag!

Postat av: cherie

Publicerad 2011-09-06 23:43:55

♥ kika in på min välgörenhetsblogg, för en unik och jordnära blogg. det lilla du gör som att klicka in, kan göra skillnad. Kram ♥ /cherie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela