Camilla Persson

allt i allo

Publicerad 2011-09-15 22:34:38 i Vardag

tänk om man vore snygg, undra om livet vore enklare då.

nu ligger jag i min säng(lyssnar på the kooks nya album) och tycker synd om mig själv. halsont och förkyld, orolig över min knöl. Så får jag nackspärr på det! hurra hurra. Imorgon ska jag försöka hinna med att baka lite roliga saker och göra en middag med kräftor till mor min, hon fyller år. jag vet inte riktigt om man lagar middag när man lägger fram kräftor på ett fat, men gott ska det bli.

inatt hade jag feber drömar, fyfan hatar det. så sjukt konstiga. hoppas jag sover gott inatt. Jag hatar mig själv ibland, för jag har så svårt att släppa sånt som jag saknar, eller jag har bara svårt att släppa det jag har haft har jag märkt. Det kan handla om flera år eller månader. Kan hata dom eller älska dom. Men har bara svårt att släppa, vill inte ha det känslan.

Detta blogg inlägg blev verkligen allt i allo.

Kommentarer

Postat av: Emma E

Publicerad 2011-09-16 00:02:09

Samma här!

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-09-17 09:31:27

Du är snygg hjärtat, snyggast i världen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela