Camilla Persson

11 september

Publicerad 2011-09-11 23:19:22 i Vardag

Nu är jag hemma ifrån Knutby, vad har jag gjort för något då. Jo kom dit på torsdagskvällen, då gjorde jag nog inget. Sedan fredagen var vi till Knivsta och kollade på gamla saker men även en ny butik med väldigt fina saker i. Sedan köpte vi hem taimat eller hus de stavas, gott va det ju. Lördagen så tog vi bussen in till uppsala för kulturnatten. god dryck och bra folk, etage tror ja det stavas blev kvällens slutpunkt. Sen tog vi bussen hem. Men det var väldigt kul.

Just nu sitter och jag och läser om knölar. Det är så att jag har fått en liten knöl på låret, har aldrig tidigare haft någon sådan. Antingen är det en finne, fettknöl eller någon annans sorts knöl. Jag tänker vänta några veckor och se vad som händer. Sedan får vi se, jag har börjat blivit så orolig för allt som förändras med kroppen. Flera personer varje år drabbas, så varför ska det inte hända mig. Så jag har nog bra koll på vad som händer. Man vet ju aldrig. Dock vill jag inte bli för rädd och orolig, förra veckan kunde jag inte somna för jag låg och tänkte på massa sjukdomar, jag får faktiskt lugna mig lite.

Nu ska jag gå och lägga mig och imorgon ska jag vara hundvakt och hästvakt i 3 dagar. puss

Kommentarer

Postat av: amelia

Publicerad 2011-09-12 18:06:03

Fin blogg! Allt bra ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela