Camilla Persson

livet är värt något

Publicerad 2011-10-04 18:43:51 i Vardag


något som får mig att vara så stolt och lycklig! <3

Jag ska vara stolt över den jag är, att ha dom vänner jag gillar och veta vilka jag ska lita på. Jag har lärt mig av mina misstag i livet och jag hoppas jag kommer få nya erfarenheter. Inbland får jag känslan av att vara så ensam i världen, men som denna stund känns det som jag har hela världen kring mig. Jag är stark och lycklig! Den känslan är obesrkivlig och underbar, jag önskar att mitt liv alltid förblir så och att jag alltid kommer få ha mina fina vänner runt mig. Jag är redo för något nytt och jag hoppas det startar snart. Vill bara säga detta till mig själv för att lära mig av det jag gjort fel och att man rätt som det är bli vädligt sårad av folk man tycker om, men det är då man ska veta vart sina andra vänner är!

Nu ska jag mysa ner mig och vänta på min kärlek.

Kommentarer

Postat av: Jen

Publicerad 2011-10-05 15:01:34

du är så bra camill <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela