Camilla Persson

:)

Publicerad 2011-10-16 09:14:23 i Vardag

vad ska man göra idag då, jag kan faktiskt inte komma på något alls väldigt trökigt. Ska träna step up ikväll i alla fall, det är bra. Jag blev inte alls nöjd med hår färgen, så så plastit ut, men om några tvättar så blir det nog bättre. Ska packa ihop lite mer saker, imorgon åker jag tillbaka till Uppsala, måste till arbetsförmedligen och sen på tisdag har jag två möten.

Har nyss börjat kollat på tredje säsongen av the. OC, det kanske är den bästa.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-10-16 19:34:14

Vilket fint hår du har

Postat av: Pretty Random Jewellery

Publicerad 2011-10-17 10:29:57

Kika gärna in nyheterna hos smyckesmärket PRJ. Smycken som massa kända bloggare och kändisar bär.



Ha en trevlig måndag!

Postat av: vanja

Publicerad 2011-10-24 22:32:09

hej söta du!

Var med i dagens blogg, och få chansen att få 150-200 mer unika till bloggen! Det är bara att kommentera "jag är med";)

http://solvanjaalice.blogg.se/2011/october/veckans-blogg.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela