Camilla Persson

30 mars

Publicerad 2011-03-30 17:31:59 i Vardag

jag visste redan att den här dagen inte skulle vara med mig, det blev den inte heller. jag känner inte för att göra något, men jag ska nog städa mitt rum om ja orkar, stallet får nog vänta idag. vet inte varför, men har ingen lust. Idag har jag inget med mig och då har jag nog hästen också det. fick min studenttröja idag som jag köpt, lite vibbar om de och det är kul. nu sitter jag och lyssnar på as chill musik. ja är hungrig men redan ätit. och.

föresten så var ja nära döden idag på bussen, skumt och as äckligt. nära att åka ner i diket (kanske inte var så farligt, men endå)
puss camilla

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2011-03-31 09:57:32

sv: Ja absolut! :)

Säg till när du kan bara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela