Camilla Persson

Utkast

Publicerad 2011-07-09 15:39:23 i Vardag



hamnade i sovkoma nu på fredags eftermiddagen, rätt skönt. snart blir det tacos och sedan kommer ja städa mitt äckliga rum, sen lovar jag att jag somnar igen för då går tiden fortare och pojken kommer och kryper ner hos mig. imorgon bär det av till sm islandshästar, rätt nice. och jag vill köpa häst och rätt sugen på det. just det + blir en dusch också det är så varmt när man somnar av mitt på dagen så jag svettades som en apa!!

puss

Kommentarer

Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

Publicerad 2011-07-11 20:57:45

Vill bara säga att jag har öppnat en webbshop med egendesignade smycken, egendesignade saker i betong, antika saker, samt antika saker omgjort till nytt! Kika gärna in och kolla om du hittar något fint! :-) http://www.jagalskarlivet.se/ :-D



Jag kommer också ha en tävling inom kort där jag lottar ut ett smycke! Håll utkik efter tävlingen genom Bloglovin. Om du lägger till mig så lägger jag till dig också! :-)

Postat av: MELI

Publicerad 2011-07-14 16:28:32

Vinnaren av smink från elf cosmetics är nu publicerad, kika in och kolla om det blev du! http://mmeeli.se/2011/july/vinnaren-av-sminket.html

Postat av: KNORKAN - Vinn smink från MIST

Publicerad 2011-07-15 15:01:13

Hej! Vill du vara med och tävla om smink från Mist Stockholm? :) Kram

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Publicerad 2011-07-19 16:31:54

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget!



Nu har jag startat en till lika dan tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias osv,



du får jättegärna vara med och tävla igen. Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela