Camilla Persson

fina dagar gör en lycklig

Publicerad 2011-07-04 20:41:29 i Vardag



fin dag i stockholm förra onsdagen med min faster, och hälsade på min kusin med barn. Väldigt trevligt. Dagen efter så åkte jag med min bästaste Malin till uppsala och shoppade loss, hittade massa fina kläder, så jag var lycklig. På kvällen satte jag mig på en buss till knutbyn, och tillbringade helgen där, lördag kväll åkte vi hem! myspys..

Jag sitter nu i sängen och håller på att somna, har fått nackspärr och hoppas det försvinner snart. Igår en johan falk film på tv, jag ska testa att se den, om jag ska vara ärlig så har jag nog aldrig sätt en sån film.
Puss i alla fall

Kommentarer

Postat av: MELI

Publicerad 2011-07-04 23:26:25

sv: Vad roligt att du är med och tävlar, hör av mig när jag och elf utsett vinnaren! KRAM

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Publicerad 2011-07-05 13:02:35

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :) du får gärna blogga om tävlingen för att öka din chans att vinna :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela