Camilla Persson

30 januari

Publicerad 2011-01-30 22:06:13 i Vardag



varför ska det här vara så dyrt, och mitt på sommaren. jag vill verkligen, missade förra året. hur ska jag kunna ha råd med studenten och pl och resa! plus att jag ska jobba, då kan jag inte ta ledigt. förstår inte hur dom tänker. mitt mål är i alla fall att jag ska komma iväg någon dag, hoppas jag och håller tummarna för. mitt första mål är jobb!

kom hem från norrköping idag, sov hos mina släktingar inatt med david och sen familjen, idag var vi iväg och kollade på mitt kusin barn som spelade is hockey, väldigt kallt med trevligt. nu sitter jag hemma och kollar på wallader och tänker på saker som jag inte riktigt har koll på just nu. Det är en känsla inom mig, jag vet inte vad som händer. känner mig bara ensam, känns som jag inte är hos någon. Imorgon ska rida lipurta och få vara glad och ha någon att prata med.

puss camilla, besviken faktiskt
, inte första gången.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-30 23:27:53

darling, du har mig. vi får mysa någon dag du och jag <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela