Camilla Persson

28 januari

Publicerad 2011-01-28 10:45:22 i Vardag

nej mor har inte skrivit mitt eget horoskop..
nu är ja i linköping hos pojkvännen. resan igår tog ungefär 5 timmar kändes det som. Först satte jag mig på tåget i sala som skulle gå klockan 15.10, det var något fel på det så då åkte vi iväg 15.35. Sen kom ja till västerås, fick hoppa av tåget och sätta mig på ett tåg som gick 16.50 till norrköping. Sen i norrköping fick jag ta bussen till linköping, var framme ungefär 19.20. en lång resa! men nu är ja framme. ¨
Idag ska jag och pojkvännen gå ner på stan och kolla lite i affärer, sedan får vi se. Just de måste säga igår hade han lagat en väldigt god tacopaj, shit helt sjukt god den var.
puss camilla... hata sj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela