Camilla Persson

20 januari

Publicerad 2011-01-20 18:58:12 i Vardag

imorgon är det fredag, det består av fysik hela eftermiddagen. hatar att jag har sovmorgon till ungefär halv ett. ska väl sitta och plugga lite på skolans datorer har jag tänk.
Igår fikade vi semel fika på johanssons med Malin, Michelle, Justus och Tessi. Väldigt gott och mysigt. jag förtjänade det eftersom det gick så otroligt bra i skolan för mig den dagen, så sjukt stolt jag var.

Jag måste börja rida mera, men det är super halt och känner inte att det går lika bra då. Jag längtar till det är fint på marken. På lördag ska jag rida och söndag, och hela nästa vecka.

puss camilla, förvirrande inlägg, ska använda nytt shampo och balsam idag

Kommentarer

Postat av: jen

Publicerad 2011-01-20 19:46:52

svar; då håller jag tummarna för att du ska vinna då! jaa, den är supertjusig:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-20 22:32:44

Nu ska vi inte klaga på underlaget... Fyra brodd och då är det inga problem...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela