Camilla Persson

18 januari

Publicerad 2011-01-18 22:30:52 i Vardag

taxiresor... hur spännande kan inte det vara. jag blir alltid lika nyfiken på vilken jag ska få åka med, antingen är det dom trökiga som inte säger ett piss och ska gnälla på allt, en del stinker och berättar gamla historier som man inte fattar något av. eller dom bra. idag åkte ja med min favvos, han trodde ja dumpat honom, för ja var lite seg ut ur bussen. Sen satt han och ja och disskutera bil delar hela vägen hem, verkligen spännande, men ja kan inget annant än älska han. fatta inte ett enda ord vad han sa, men man blir bara glad. det är så de ska vara.

.. en till sak är min pappa här om dagen, som ni alla vet så är det väldigt halt ute, rena glans isar över allt. jag hatar det och jag förstår inte varför man kan ta fram lite grus och hälla på. idag såg ja en tant som ramlat, så hemskt. aja, pappa då. ner till mitt hus har vi en gång, hela gången är full av is. pappa har sin egna teori om att det är bättre att springa på isen, då halkar man mindre. jag förstod inte riktigt hur han tänkte, men ja, jag kommer troligtvis inte att texta på det och tror inte de funkar, bara för han.

puss camilla, det är bara tisdag idag, tisdag är det. skrämande så in åt bomben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela