Camilla Persson

17 januari

Publicerad 2011-01-17 05:53:31 i Vardag

Godmorgon, förbereder mig inför en ny vecka i skolan. Även om jag inte alls är pepp på det, så måste ja. Har två viktiga saker som ska göras. Ett samhälls prov och ett svenska nationella muntliga. Hoppas det går bra, får plugga måndag och tisdag! dagen ser ut att va väldigt dryg, fysik i 3 timmar och sedan historia och något mer ja måste kolla upp  i skolan. Ba att bita ihop, kommer va rätt trött ikväll.
Igår kollade jag så klart på solsidan, kändes som nästan hela svenska folket kollade på det. Jag tänkte först att det kommer nog bli dåligt eftersom alla förväntar sig något bra. Min reccension blev så här, första kvarten var det så där, svårt att komma in i det. Men vem kunde motså att inte skratta andra halvan. Jag skrattade i alla fall och det var väl de som var meningen. Så det blir ett okej!
Nu måste ja kila, packa och sminka mig det sista..

puss Camilla, säger ja


Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2011-01-17 07:47:41

Åh min snygging! Man vill bara pussa på dig massor <3 Tomt i sängen utan dig !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela