Camilla Persson

12 januari

Publicerad 2011-01-12 16:32:37 i Vardag

Nyss hem kommen från skolan, första dagen idag. Det firade jag och mina flickor med en kaka så klart, väldigt god! Sedan hade vi full rulle på hela dagen, den gick faktiskt rätt fort. Kan ju vara för man måste snacka om så mycket nu efter lovet.
Kom hem för en halv timme sen och satte mig och gjorde klart matten som jag missade på lektionen idag, så nu har ja gjort dagens uppgifter och kan spendera mys tid med min pojkvän. Fast just nu sitter han och spelar så klart, så ska kolla på top model avsnitt nu fram till sängen. Det känns bra att skolan är igång igen, jag är faktisk taggad på att göra sista terminen på skolan och få ta studenten, har längtat så efter denna känsla. Kan nog inte riktigt förstå att jag slutar skolan och snart jag stå på egna ben. Jag är inte riktigt den personen, men jag hoppas jag växer inom mig och kommer på vad jag ska göra för något i framtiden. Något borde jag ju passa som.
puss så länge

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-01-12 16:50:22

Om du slutar prata på matte lektionerna så slipper du hemläxa;-) Klart du passar till ngt. typ sko-provare, Sko-modell eller sko-köpare. puss Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela