Camilla Persson

10 januari

Publicerad 2011-01-10 15:58:45 i Vardag

den här helgen har jag hunnit med så sjukt mycket känns det som. På fredagen tog jag en fik med mina fina vänner och pojkvännen på johansson i sala. Sedan gick vi till idrottshallen för att kolla på fotboll. Kvällen skulle sluta med tjejkväll i heby hos malin, men vi köpte mat och drack ett glas vin. Sedan kom vi på att vi ville dansa, så vi åkte in till sala och gick på hotellet och dansade loss tsm! super kul :)
Lördagen åkte jag med pojkvännen och hans syster som skulle testa daggan hos mig. Och så red vi lite och så. hm..
Söndagen åkte vi till romme med min kusin och hans familj, mamma va också med. Det var perfkekt väder och perfekt med folk, kunde inte bli bättre.

Idag gick vi upp för att sko hästen och sen har jag och min pojkvännen städat huset. Nu ska vi mysa med lite fika och sen åka till stallet igen, sen väntas en god sömn och sovmorgon!! Imorgon åker jag till sala för att börja skolan på ondag. Och just ja har pluggat idag :D
pusss

Kommentarer

Postat av: tessi

Publicerad 2011-01-11 19:06:55

vi har alltid mysigast!<3

Nu köör vi sista ut!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela