Camilla Persson

Nyår snart!

Publicerad 2011-12-30 09:57:58 i Vardag



Min bästaste vän och jag på Juldagen, vi gick  ut och dansa på gm. Träffade så mycket rolig folk och hade kul till det sista. Har mer bilder ifrån julafton och så men det finns hemma på kameran. Nu håller jag på att ladda upp inför nyår, tror det kommer bli sjukt kul! Snart kommer mamma och pappa och hälsar på, tänkte göra lite fräst, men piston gick på kattlådan och mökade ut sig så det luktar fan i hela huset. Lyckat!

Idag ska jag åka med pojkvännens familj till hans bror och hälsa på där. Blir nog super trevligt. Och som sagt imorgon är det nyår och jag har lite kvar att fixa, men nyårs klänningen är klar och ett fint halsband till det.

Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela