Camilla Persson

nere.

Publicerad 2011-12-29 10:17:24 i Vardag

God jul och Gott nytt år så här i efterhand  och på förhand.
Hoppas alla hade en bra jul, det hade jag. Tillbringade tid med vänner och familjen. Har fått jätte mycket fina julklappar, fick mycket till köket och åh så fint det börjar äntligen bli.
Idag har jag sån där dag då jag bara sitter och tänker, ibland är jag så trött på mig själv och hur jag hamnade i den här sitvationen och varför gör jag inget åt saken, det suger så mycket! Jag säger till alla där ute börja plugga eller skaffa ett jobb. Bli inte fast. Jag längtar så efter hösten då ska jag få plugga. I januari ska jag förbereda allt och komma på vad jag ska plugga. Just nu ligger ekonomi programet högst upp.

aja, nu ska jag snart fixa mig, för idag ska jag och älsklingen åka in till Uppsala och shoppa. Tror vi ska handla lite möbler på ikea också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela