Camilla Persson

Min lycka!

Publicerad 2011-12-19 20:23:55 i Vardag

Min lycka är dessa hästar, idag red jag min fina häst Daggan och hur underbart är det inte, snön ligger över alla grenar. Det är sån känsla som inte går att beskriva, jag längtar till jag har tillräckligt med pengar för att köpa min egna häst. Det är några år kvar men jag har redan planerat allt, det kommer bli underbart.
Ska fortsätta rida hela veckan, hon har ju vilat i en månad med hon är lika pigg och glad för det. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska jag åka till Avesta och kolla lite. Ska inhandla mig ett silvrigt nagelack och såg på en blogg att det finns värsta metalick nagelack, hoppas jag hittar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela