Camilla Persson

Jul pyssel

Publicerad 2011-12-13 17:10:19 i Vardag

Idag har jag tagit mig an och jul pysslat lite, har gjort apelisiner med nejlikor i, så nu doftar det gott. Sedan lite granris på dörren. Kan försöka fota det imorgon, köpte även en röd lykta och en julstjärna förra veckan. Så lite jul känlsa har vi i huset.

När jag satt och läste på facebook nyss så är det några som lägger ut matte tal och jag började söka efter lite, det är ungefär ett halv år sen jag la ihop matte böckerna, men shit vad jag saknar att räkna matte. Och så fort jag började läsa om det så kommer jag ihåg det, så det känns bra. Kanske blir det någon sort matte utbildning eller?

Och..  jag skulle verkligen behöva åka och köpa dom sista julklapparna! Har inte ens kommit på en vad jag ska köpa till dom sista. Men i helgen åker jag hem till mamma och pappa, och är hemma en vecka innan jul.
Nu ska jag försöka äta något, vi har kanske ett nudel paket hemma! Längtar till på fredag då blir det julbord med Andreas jobb och längtar till mammas kulskåp.

Puss

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-12-13 20:16:06

Vad är ett kulskåp??

hi hi

Postat av: Design & Stuff

Publicerad 2011-12-13 20:27:27

Hej du, fin blogg du har måste jag säga :-) gillar d minimalistiska

Postat av: Design & Stuff

Publicerad 2011-12-13 22:13:09

sv: tusen tack camilla :D prenumerera gärna på bloglovin, uppdaterar flera gånger om dan, om du vill bli inspirerad mera:) kram påräääh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela