Camilla Persson

Åotellet

Publicerad 2011-12-17 18:55:34 i Vardag

Hellu!
Jag sitter just nu i karbenning hos mor och far, har ätit god mat och är rätt nöjd. Ska vara hemma rätt länge nu, och om en vecka så kommer Andreas och katterna hit.
Går dagens julmiddag var helt fantastisk, alltså jag har aldrig varit på sånt fint ställe och så god mat, även om hälften av gästerna inte var mätta. Men godmad, sen visade sig att hela paketet gick på 1000 kr styck, alltså shit säger ja. Aldrig ätit så dyr mat, men någon gång i livet ska man väl göra det.



Jag på Åotellet i Norrtälje. Ser ut som jag har baaaooottaa ögonbryn!

Idag har jag och Andreas varit och handlat julklappar med alla andra människor som handla julklappar, typ hela stan kändes det som. Mysigt var det i alla fall!
Nu vänta jag på fin besök av Malin och Nils eller vet inte om båda kommer, i alla fall malin. Mamma och jag har kokat ihop en fruktsallad med glass. Vi ska prata planer på juldagen och nyår!

ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-12-18 17:25:14

det hette bara Åtellet älskling :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela