Camilla Persson

dagens!

Publicerad 2011-08-18 19:12:16 i Vardag

Godkvällens, för mig så är det kväller. Snart dags att sova igen. jobbet gick bra idag, mest målar sysslor men det är ju faktiskt rätt okej att sista att måla och snacka med arbetskamraten och lyssna på radio. igår kväll så tog jag mig en sväng till sätrabrunn för onsdags pub, ett band vid na,mn the waves spelade. verkligen jätte skön bakrundmusik så satt vi där och snacka lite, ja fick träffa alla mina färnbo vänner. Imorgon är sista arbetsdagen sedan helg, lördag blir det hästtävlingar och på kvällen festligheter i Heby med min bästa brud Malin och hennes vänner! Det blir nog kanonens. På söndag ska jag träffa min pojkvän, längtar som en tok efter honom. Sen blir jag nog kvar där ett tag, leta jobb och  faktiskt planera lite till hans hus, som jag då även kommer bo i lite grann! huhu... jag fick även en väldigt vädligt rolig överaskning av honom. Men jag vågar inte tala om det än, mor och far blir lite arga säkert! hah.

nu ska jag hoppa in i duschen och sedan får vi se vad jag gör mer. Ska i alla fall ta mig an några goda smörgosar..
puss

[jag gjorde för att visa att jag är inte arg eller sur, jag tycker det är ett barnsligt sätt att göra allt på. om man är så pass bra vänner som vi va så spelar ingen roll, i alla fall inte för mig. och om jag någon gång har haft en vän så är det en vän tills den gör något illa till mig, det har du inte gjort. så jag tror endå vi kommer bli vänner igen, i alla fall kunna prata hoppas jag. men det får du avgöra. även ska jag säga att igår då vågade jag, jag kände egentligen ingen men ändå gjorde jag det. det är alltid svårare att vara nykter, varför är det egentligen. men jag tycker jag klarade det bra, det blev ju faktiskt en lyckad kväll!] men även [andreas <3]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela