Camilla Persson

brunt är fult

Publicerad 2011-08-04 18:25:03 i Vardag

fick jobb i tisdags, och kommer förmodligen ha det i en vecka till. Så det känns bra, även om jag står och sprätter jord säckar och häller ut jorden, men ja vad gör man inte som arbetslös. Förövrigt är jag rätt förvirrad som vanligt, men ska försöka styra upp det här. I helgen kommer i alla fall andreas hit, så får vi se vad vi hittar på!
Har fått bondbränna även, det känns väl inte lika kul, och att det finaste dagarna skulle vara när jag står och jobbar. Men jag kan ju säga att jag redan planerat vad jag ska göra för att ge mig själv en present efter det här. för just nu ser jag ut som en påsejordhög! det går inte ens bort på fingrarna, så jag får springa runt och vara brun om händerna, uuuuh!

Jaja, har tagit lång dusch idag och ska bara äta och vila lite, imorgon sista dagen. Sen är det helg!
puss (min dator är verkligen paj, längtar till jag har pengar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela