Camilla Persson

aldrig ensam, men alltid ensam

Publicerad 2011-08-09 20:43:34 i Vardag



jaha så va det gjort, klippte av håret och så har ja färgat de lite brunt. shit, ja är nöjd!
Tack fina carro för du klippte mig, igår umgicks ja med carro, jen och robin, satt o snacka lite och åt en glass. sen va ja tvungen att dra mig tillbaka för mina tidiga mornar med hasselfors. Imorgon ska jag upp mig med tuppen och snart kommer jag dejta kudden.

(förvirring är en sak som är stor, just nu vet jag inget. Vart hör jag hemma? känns som alla hittar platser överallt där dom passar. Jag känner mig så vilsen och bara borta. Jag känner ingen glädje eller lycka till att vara i denna sitvation efter skolan, mer ångest och ensamhet.  Vad fan ska man leva för egentligen, jag har ingen häst, ingen stans att bo, inga pengar, inget jobb.  eller jo lite jobb och pengar har ja. Men vad fan ska ja använda det till. när allt ska vara så negativt hela tiden. vad ska man göra? det är fan inte lätt, man blir ju bara mer och mer deprimerad. Just nu lever jag på inga pengar alls, är totalt fattig. känns underbart! välkommen till vuxen livet camilla!)

Kommentarer

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2011-08-11 22:33:22

Hej! Hoppas du vill vara med i min nya tävling! Det är busenkelt att vara med! :D

http://adaras.se/2011/august/tavling.html#comment



Ursäkta om du inte vill ha såna här kommentarer. <3

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela