Camilla Persson

sjukdom och påsk

Publicerad 2011-04-24 10:49:24 i Vardag

det har väl hänt rätt mycket sen sist, jag har inte haft lust eller tid till att skriva något. så jag hoppar över några veckor, eftersom jag verkligen inte orkar gjort något alls. har bara levt med mig själv och i mitt hus. tagit reda på mycker saker och så.

började den här veckan med studentkryssning och det var verkligen sjukt kul, kändes som ett litet lyft så. men sen fick jag urinvägsinfektion i onsdags och i fredags blev jag sjuk. sen har jag legat däckad hela veckan, så har inte gjort något annat än att sovit.
har inte hunnit rida eller fixat något alls, vet inte vart tiden är.

nu ska jag fortsätta sjuka mig,
puss camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela