Camilla Persson

8 april

Publicerad 2011-04-08 09:20:32 i Vardag

hello, fick reda nu på morgonen att jag var ledig, super skönt. Annrs börjar jag ju efter lunch, men nu kan jag göra vad jag vill. Jag ska nog snart åka upp till stallet och rida lite. sen blir de slö slö slö hela helgen.
jag ska nog åka på hästtävlingar i helgen, riktigt fina hästar och de är najs.

tänkte ta del av mig av min önskelista just nu, det ja vill ha ha ha. Men som kommer att få vänta tills jag blir sten rik. kameran kanske är mest onödig, men jag vill endå ha en. den är ju bra och nice. sen då pl biljetten dåå!!! får inte glömma, men jag vill dit i år så jävla mycket.

Kommentarer

Postat av: Astrid

Publicerad 2011-04-15 09:56:39

Mer uppdatering babe!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela