Camilla Persson

12.35

Publicerad 2010-09-12 12:45:35 i Vardag

Helo alla, jag har kommit hem från Island och har varit borta en vecka på praktik nu, har en vecka kvar. Har varit hemma en helg nu och ridit lite och varit med pojkvännen. Men jag är rätt trött på att vara borta och min kropp gör ungefär ont i alla muskler. Men det har i alla fall varit kul och verkligen ett äventyr. Jag får skriva om det mer senare. Nu ska jag iväg och handla mat till den här veckans praktik. Känns vuxet, men vet inte om jag är så vuxen.

Ska börja skriva mer sen i alla fall,
puss

Kommentarer

Postat av: jen

Publicerad 2010-09-13 13:37:28

jag tycker det låter bra att du ska skriva mer. för jag har fasiken aldrig något att läsa, höhö. saknar dig<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela