Camilla Persson

trött skola trött

Publicerad 2010-10-14 17:54:29 i Vardag

Är så fruktansvärt trött på min skola just nu, allt med olika ämnen och scheman är kaos. Inte bara vi elever tycker det, utan också lärare. tycker det är fruktansvärt att det ska få bli så här. Jag orkar inte ens lägga energi på att klaga eller bry mig längre. Jag åker dit och sitter på mina 4 timmars hål timmar i veckan, det är inte så roligt att vara fast där ute men vad gör man inte. Det är sista året och det är bara att ge järnet,
Idag har jag bara varit på en fysik lektion, sen fick jag grym mensvärk och glömde dem förbannande tabletterna hemma. Men det kanske var meningen, eftersom vi inte ens hade någon lektion.

Pusss

Kommentarer

Postat av: tessi

Publicerad 2010-10-14 20:23:04

de suger! tur att vi hann hem innan vi hann till skolan men deu är duktigast camilla!!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela