Camilla Persson

jag har aldrig varit bra med det här

Publicerad 2010-10-11 22:04:41 i Vardag

En sak som är säkert, det är att jag har aldrig varit bra på planering och ordning.
Det som ska göras denna vecka är att införskaffa mig en almenacka, det måste kosta under 100 kr. Annars håller jag mig inte till min lilla ekonomi.

Jag har lagt upp en plan, eftersom jag har lite dåligt med pengar
!
[ ] Student kassa (där lägger ja alla pengar som ska sparas så min student blir grym)
[ ] En ny väska, vill ha en snygg, men hmm får bli en billig. Men den får vänta till efter jul!!
[ ] Klippning, nästa vecka är bokad med min vän Carro, super duktig :)
[ ] Almenacka (stavas det så) max 100 kr
[ ] Städa mitt rum, där ingår rensing av garderoben :(

Låter rätt bra tycker jag i alla fall!
bilderna är på min snygga man i en mysig säng och sen random bil i bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela