Camilla Persson

Fredag förmiddag

Publicerad 2010-10-29 10:49:36 i Vardag

Sitter  på skolan nu och inte gör något alls, har håltimme till 12.15. Min dag började jätte dåligt att jag glömde mina stipendium papper som jag skulle lämna in till skolan. Så jag håller alla tummar jag har för att jag kan hinna lämna in det efter höstlovet. Men annrs får jag åka hit nästa vecka och fixa det. Panik!!!
Sen fortsätte min dåliga dag igenom att taxin var försenad och jag missade bussen i färnbo. Så dom fick skjuts mig ända till sala,  blop! Och nu sitter jag  här på skolan, utråkad och ensam i ett bibiotek. jag döör..

Ikväll ska jag ut på Portan med min fins vän Astrid,
Pusss

Kommentarer

Postat av: tessi

Publicerad 2010-10-29 14:05:02

duktig du är som åker ändå camillis:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela