Camilla Persson

20.33

Publicerad 2010-10-19 20:33:01 i Vardag

Hur gick det här till, 2 dagar och 8 timmar sen jag blogga. fymig! jag tycker faktiskt det är kul att blogga. Idag har det varit en riktigt höst väder, jag bara satte upp håret i en knut och åkte till skolan. Skolan var helt okej, engelskan med nathalie var väldigt roligt också! eftersom det nästan bara var 7 pers på engelskan.
Nu kom jag nyss hem från stallet och en rid tur på sprutan, gick faktiskt riktigt bra! Så längtar till helgen med kurs för Haffi, det ska bli riktigt spännande.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det lite plugg förhoppnings vid, men inget till den här veckan i alla fall. Imorgon blir det en dryg dag i skolan, så ska nog gå och lägga mig i bra tid!
Pusss

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-10-20 20:50:00

Fin blogg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela