Camilla Persson

party helg!

Publicerad 2010-11-01 09:53:41 i Vardag

Helo, tänkte berätta lite om min helg eftersom jag inte bloggat något under helgen. I fredags så började jag kvällen med Mattias och min fina vän Astrid på portan, där vi tog några glas och bara satt och prata. Riktigt trevligt verkligen. Sen kom min pojkvän och gjorde sällskap och så åkte vi till Sala på natten. Jätte mysigt :)
Lördagen började med lite shopping på stan, i alla fall för David som köpte en jätte fin skjorta, jag gick bara runt och önskade att jag också kunde ha saker i min garderob. Men klockan fem åkte jag vidare till Heby och träffade min vän Malin, där vi sedan åkte på föefestt hos henns bror. Dem hade inflyttningsfest och så firade dom Per som fyllde 20, så grattis till han. Det var i alla fall super kul. Sedan tog vi bussen in till Sala och dansa loss på hotellet. en lyckad kväll. Söndag myste jag bara med min underbara pojkvän, jag älskar dig!


Min fina vän Malin och jag, pusss på nathalie också. Ni är super bra!

Kommentarer

Postat av: <3

Publicerad 2010-11-01 17:59:03

Jag älskar dig med mest! <3

Postat av: malin

Publicerad 2010-11-02 19:19:32

As kul kväll. puss på dig bästa camilla <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela