Camilla Persson

myssöndag!

Publicerad 2010-11-07 16:44:11 i Vardag

Helgens update:
Söndag... Vaknade upp med min pojkvän som hade puttat in mig imot väggen, så jag log i 1 dm springa i mellan väggen och sängen. Så kollade jag på honom och han hade så klart hela sängen. Väldigt mysigt. Sen så åkte vi till stallet och fixade allt. Så nu mot sluten var jag och fikade med min släkt, det finns inget bättre nu på vintern än att tillbringa tid med familj, vänner och pojkvän och bara sitta inne och mysa.

Fredag: Åkte hem från Linköping och spelade as roligt kort spel hos Davids familj :D

Lördagen bestod av att gratta Davids farmor med mat och sedan åka hit till karbenning, har inte varit hemma på ungefär en vecka, så det var skönt. Även om jag trivs borta vädligt mycket också. Så igår vid 5 åkte vi till kyrkan och tände ljus och fikade med gamlingarna. Väldigt trevligt.

Det var det ja gjort i helgen, om ni ville veta!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-07 19:37:20

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela