Camilla Persson

lyd spåkulan

Publicerad 2010-11-11 05:56:01 i Vardag

Det var som spåkulan sa till mig, gå och lägg dig innan tio. Du behöver sova!
Igår på kvällen så började jag fixa med studentrkyssningen. Jag och Therese bestämde att vi ska beställa nu så vi har gjort det i alla fall. Det blev  inte så enkelt som vi trodde. Först kostar det ju som sagt galet mycket pengar!! Men en gång i livet ska man väl göra en sån här sak tänker man. Sen när vi skulle börja beställa så hade vi problem med pengar och kort hit och dit. Jag var typ super stressad fast jag egentligen inte vet varför. Men till slut fixade allt sig, så nu är den bokad. tack mamma!.
Men åter till sovandet, somnade verkligen inte på en gång och ja vakna super pigg imorse, har redan fixat mig och snart ska ja bege mig till skolan. Fysik, fan  vad ja ska plugga idag!
puss på alla

Kommentarer

Postat av: Bloggarmaja

Publicerad 2010-11-11 08:43:28

gud vad kul det låter med studentkrysning :D

Postat av: julia

Publicerad 2010-11-11 18:00:40

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela