Camilla Persson

KockCamilla

Publicerad 2010-11-10 12:13:42 i Vardag

Jag tror aldrig det gär med köket har varit min grej. Nu står ja här i köket och försöker pajer eftersom pappa min fyller idag. Först det första följer jag inte receptet, utan ja kör på min egna känsla. Nu får vi se om detta funkar, pajdegarna står i frysen och så ska ja vänta på mor min som kommer med mer ingridijenser.
Ett mål som jag har detta läsår är att lära mig lite mer om matkunskaper, och kuna klara mig själv. Just nu skulle jag behöva laga iornining något till mig som lunch, kanske blir att öppna en burk fiskbullar! länge sen jag åt det.

Kommentarer

Postat av: "faster"

Publicerad 2010-11-11 13:48:48

Vilka goda pajer! Du fixade dem perfekt! Snittarna var också suveränt goda! Tack!

Jättefina skolfoton! Kan man hoppas på en porträttbild...?

Kram till Dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela