Camilla Persson

Kategori Student

Publicerad 2010-11-09 22:01:06 i Vardag



Första saken som hör till STUDENT 2011, testa ut mössa och beställa. Här är några av mina fina vänner, tyvärr fick ja ingen bild på Malin w och Tessi. Men ska nog ta bilder på er med, det är i alla fall en härligt känsla att äntligen vara här. Jag har väntat på denna dag väldigt länge, studenten har varit något speicellt för mig, redan som liten har jag och faster Monka sprungit runt på olika studenter, det är så nice att se alla glada studenter. Nu står jag här, jag ska få vifta med mössan och dricka champange och fira att ja har klarat det! Jag hoppas denna dag kommer bli fantastiks med mina fina vänner.

Kommentarer

Postat av: tessi

Publicerad 2010-11-09 22:02:18

kommer bli bästa ever!:)

Postat av: tessi

Publicerad 2010-11-09 22:02:35

kommer bli bästa ever!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela