Camilla Persson

slut på jobb idag

Publicerad 2010-05-05 16:21:08 i Vardag

Får man kalla det jobb fast det är praktik, jag jobbar ju ändå med kroppen! Det är väl det som räknas. Slutade i alla fall nyss, fick en halv timmes längre paus från att börja imorgon. skönt.  Nu sitter ja vid datorn med en kall cola och funderar vad jag ska kika på för film. Det finns liksom inget mer att göra. Mina ben värker och ja har lite mensvärk. Så vad passar inte bättre med som en film då! förtjänar ja av dagens slit.

Ibland är ja så smart, ja låste dörren igår kväll, bara för att känna mig säker. tror ni inte jag kommer ut nästa morgon, så hade jag glömt vanliga nyckel i dörren, oj vilken säkerhet det blev.. Jag skrattade så jag vet inte vad, måste ha sätt rätt skumt ut om någon sätt det!

Kommentarer

Postat av: LillaMirre

Publicerad 2010-05-05 16:30:01

visst är dom :D

Postat av: Fredrik Olofsson

Publicerad 2010-05-05 19:04:26

Svar: hmm, jag får se hur jag gör. Men jag vill ju såklart helst ha de äkta ;) märkeshora som jag är...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela