Camilla Persson

Mysdag

Publicerad 2010-05-26 22:42:38 i Vardag



Sån här mysdag hade vi efter skolan i tisdags, gick och fikade, på stan och tog en pizza. Underbart mysigt kan ja tala om! Jag och natalie fick även ett skratt när Tessis kort blev mat till automaten, ja trodde ja skulle dö! förlåt tessi för vi skrattade, men de va så kul! Jag tror jag och natalie va på mobbnings humör, skrattade åt allt tessi gjorde. På kvällen myste jag ner mig i sala, hos någon väldigt speciell person!

Nu längtar ja till helgen, på fredag blir det shopping, grillkväll och ja ska äntligen få träffa mina älsklingar Malin och Malin e, vi har inte sätt alla brudar på 5 veckor. Det kommer bli en kanon kväll. Sedan på lördag ska ja ut i avesta, för det är ju avesta fesitivalen, får vi se om det är nå roligt där. Men troligtvis blir det en bra helg.
Ha en bra kväll, jag ska ta en dusch, och plugga! kram

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-05-27 06:50:32

haha jag vet inte ;D!

jag ska snart rensa min garderob, så jag kan ju säga till om det är något som inte får plats längre ;P

Postat av: therese

Publicerad 2010-05-29 19:58:48

haha ja elaka små barn-.- haha love<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela