Camilla Persson

Kvälls inlägg

Publicerad 2010-05-04 21:44:34 i Vardag

Tänkte bara skriva lite kort innan jag kryper ner i sängen..
Idag har dagen gått fort, vi fick även pizza av menhammar, så jag känner mig mätt och belåten efter ja åt en fryst pizza till middag också. Ibland får man tjocka. Just nu känner jag mig gladare än vanligt, jag vet nog varför också. Men det tänker ja inte tala om.. (gaaah)
Herregud nu måste jag skicka iväg ett sms till min faster som har namnsdag idag, undra om min kusin heter lika dant. hm. sen måste jag skicka iväg ett tack brev till min moster och morbror för min namansdagspresent.

Jag insåg just att mitt hår pallar inte sol, jag måste ta tag en färgning till för just nu är det blek som fan. Undra om man ska våga testa något nytt? vi får se, så här kan det i alla fall inte se ut.

Godnatt mina vänner. puss

Kommentarer

Postat av: linnéa

Publicerad 2010-05-04 22:00:24

Sv: oja, oslagbar!

Postat av: Theodorkaroline

Publicerad 2011-06-29 15:36:47

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela