Camilla Persson

Gokväll

Publicerad 2010-05-08 20:08:14 i Vardag

Har nyss fått i mig en god måltid mat, det var super gott och har kunnat fått i mig hur mycket som helst. Jag vaknade upp i sala idag, och sen gick ja runt med föräldrarna på stan lite. Kollade på jacka till pappa och fick mamma att bli av med jätte ful "halsduk". Så köpte hon en ny lite bättre i alla fall. Jag hittade inget riktigt wow aktit som fick följa med hem, jag sparar pengarna till något extra istället. Hittade fina smycken som kanske får komma hem sen.

Nu ska jag nog bara njuta av en ledig kväll och bara sitta med datorn och klicka runt lite. Kommer nog upp något inlägg senare också.
Ha en trevlig kväll.
Kram

Kommentarer

Postat av: Linnea Isabelle Photo

Publicerad 2010-05-09 10:52:14

(sent svar)



Åh tack så jättemycket :) Det där värmer verkligen! Hihi..



Har en frågelåda i senaste inlägget.. Ställ en fråga vettja!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela