Camilla Persson

Underbart

Publicerad 2010-03-20 20:30:16 i Vardag

Vädret gör väl en på topp, helt sjukt underbart det är ute nu. Jag vill bara gå runt hela dagen och vara. Imorgon ska jag nog gå ut och fotografera lite tänkte ja, efter ja har sovit ut en skönt natt sömn. Kan behövas efter en veckas pluggande.
Jag red även ut på hästen min, han var lite stark. Men kändes okej glad och pigg. Nu ska jag leta efter någon film som ja kan se ikväll, vore rätt nice att se någon bra. Jag kollade på Avatar i morse, den var bra! Jag grät och tyckte den va otäck hela tiden. ursh..
Ha en bra kväll, ja slänger upp en bild från hösten.


Kommentarer

Postat av: Kungen

Publicerad 2010-03-20 20:36:07

Bästa bloggen någonsin!!!!!

Kan inte få nog, läser allt flera ggr omg!

Postat av: Lee

Publicerad 2010-03-21 16:14:59

Riktigt fin blogg du har! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela