Camilla Persson

Dagen

Publicerad 2010-03-22 18:10:55 i Vardag

Alltså ja vad säger man om denna dag, fysik i 160 minuter inne på ksk ¨på morgon. Alltid lika härligt och man startar alltid veckan med ett glatt humör, inte jag.. Fast det bäst var när victoria med k eller c, jag vet inte. Men hon knölade ihop tessis papper, fan va vi skratta!
Sedan tillbaka till landet och jag skulle ha trav, oj vilken rolig trav lektion. Det var bara jag där! Kände att det här inte var min dag alltså, ibland finns det såna dagar.
Nu ska jag snart chilla till stallet, får se om ja är sugen på att rida eller inte, skulle vara intressant att rida Kyndill efter gårdagens longerings pass.

Ha en fortsatt trevligt kväll!

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2010-03-22 19:02:23

Mitt papper:´( haha ja fan va vi skratta:D

Postat av: emma.

Publicerad 2010-03-22 19:59:29

sv: nope, jag fyller 16 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela