Camilla Persson

bloggtorka

Publicerad 2010-03-17 11:59:50 i Vardag

Jag och Tessi bestämde oss för att kanske skriva något i bloggen, just nu bara springer dagarna förbi och man hinner liksom inte med något med annat än skolan, hästarna och ja vänner så klart. Men mer hinner man inte. I helgen tog ja mig tid till en tävling med hästen, den anordnades i hallstahmmars istölt. Och jag har nog aldrig varit så nervös men det var så kul att rida, kyndill töltade som en gud på isen. Kom delad etta med 4 andra tjejer, och sedan röstade domarna fram mig till två. :) Är super glad och nu har jag anmält mig till första kval tävlingarna.

Har slutat tidigt varje dag den här veckan och även idag kommer ja hem tidigt. superskönt verkligen. Nja jag är sommar sugen och till helgen blir det fest.

Kram

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2010-03-17 12:05:15

Grattis till dig camilla du och kyndill är bäst!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela