Camilla Persson

Fin dag

Publicerad 2010-07-09 17:09:21 i Vardag

Idag har det varit en sån dag jag tycker alla dagar ska vara, vaknade på nästan helt rätt sida, det jag önskade var att min söta kille låg bredvid mig och gav mig en fetpuss tack! aja. Sen chillade jag lite vid datorn och tog en dusch, och så promenerade jag ner till mina släktingar. Satt och sola, och klippte häcken. sen gjorde jag och kusin Elin sallad och så har vi suttit på balkongen i kanske 4 timmar och pratar, skrattat och solat. As mysigt!

Nu ska jag fixa rummet lite, sen bär det av till norberg till världens bästa jen!

Ha en fin fortsatt trevlig dag!


Bild från igårkväll!

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-07-09 22:37:14

Ser ut att vara en sån där pippi tröja! aviis!

Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Publicerad 2010-07-10 00:12:14

Hej du

Åh, rösta gärna på min söta bild, det är direkt länk så ta ca 6 sekunder att rösta. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

Förlåt om jag har skickat detta innan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela