Camilla Persson

Hungrig

Publicerad 2010-01-23 19:23:47 i Vardag

Jag är sugen på mat just nu, väntar på att maten ska tina. Jag kommer inte på va den där krabban, hummern, kräftar? inte vet ja vad den heter men gott är det. Så ja hoppas den tinar upp snart. Jag vet liksom inte riktigt vad ja ska skriva just nu. Jag är lite trött och så bara. Och så saknar ja en person väldigt mycket och massa andra personer också. Jag önskar ja kunde ta ledig en vecka och hinna åka till alla personer och krama om dom och fråga hur dom mådde! Men det får ja ta tag i senare. Nu väntas ett matte prov och några inlämningar i olika ämnen! Så ja ser inte ifram imot skol veckan precis. Men det är bara att bita ihop och gilla läget. Jag är så glad att ja lyckades få ett g på fysik provet. Det kändes lite som att ja har chans till att kunna få godkänt.
Nej nu ska ja sätta igång hjärnan så jag kan komma på nått inlägg att lägga upp, kanske lite musik tips skulle sitta fel. Har en mäng suveräna låtar både gamla och nya som poppas i mina öron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela