Camilla Persson

Skräcken att packa

Publicerad 2010-04-02 19:30:58 i Vardag

Glad påsk alla!
Jag kom nyss hem från 60 års firande för min farbror, verkligen super trevligt, Och god mat, tänk om det kunde vara litet påsk bord varje dag och man få välja bland massa gott. Skulle verkligen inte sitta fel. Men nu ska jag snart börja packa inför några dagar i losdalen, jag är totalt värdelös på att packa. Liksom vad ska man ha med sig, det kommer nog ta hela natten för mig att komma på. ursh!
Nu går i alla fall världen bästa harry potter på tv och jag äter godis, kan inte bli så mycket bättre. Fast ja börjar redan bli hungrig och ja kommer nog få i mig lite mer mat.
Ja det finns väl inte så mycket mer att säga, kommer nog stänga av datorn där uppe, så ni får skriva sms om ni vill något. Ha en bra påsk alla!
Puss

Kommentarer

Postat av: djustd

Publicerad 2010-04-06 12:30:23

Allt bra med dig? Har inte hunnit läsa många bloggar under påskhelgen men hoppas du hade en underbar helg! Kram :)

Postat av: Thorelena

Publicerad 2011-08-02 07:45:32

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela