Camilla Persson

Praktik

Publicerad 2010-04-25 09:05:33 i Vardag

Hej vänner!
Jag tänkte informera lite vad som har hänt och vad som kommer hända. Jag har ju som sagt börjat med körkortet och vecka 20 ska jag sitta antal timmar och plugga teori. Sedan har ja pluggat ifatt mig i skolan också, känns bra. Fast ja har några inlämningar kvar men dom får ja lämna in sen.
Nu  ska jag snart åka på 3 veckors lång praktik, fast kommer hem på helgerna. Men det ska väl bli både roligt och jobbigt. Jag och josefin ska vara på samma avelsstall någon stans som ja inte har en aning om. Jag kallar de stockholm även om de är stort. Måste väl bara packa idag och fiixa lite, ja låg i morse och tänkte på vad man skulle ha med sig. Och ja kom på att egentligen är det väl inget speciellt, jag ska ju nästan bara jobba. Så jag kommer nog satsa på tjocktröjor och mjukisbyxor hela veckan. Ja kommer sakna mina fina vänner här hemma, men första helgen kommer ja hem. För på fredag är de valborg och jag ska ut i sala och fira det där med fina vänner.

Och kanske det största saken för mig som händer under dom här tre veckorna är att lilla jag, fyller 18!!!! Jag kan inte förstå det, nu har jag väntat tillräckligt och nu är det min tur. Det ska bli så himla kul, jag har nog planerat in mitt sommarlov efter det. Det ska bli så himla roligt, det trökigaste är att ja fyller ju på en onsdag  och jag är inte ens hemma. Men ja ska fira dagen på helgen istället. Även ska jag för första gången ta mig ut på krogen med hur mångra bra person som helst. Tyvärr får några vänner stanna hemma eftersom dom inte fyllt än. Men jag kommer ha en fest i sommar hemma på gården då alla ska fira mig :)

Denna helg har ja tillbringat med världens finaste Jen, she is best! Fredags hade vi myskväll och cyklade ut på byn bara. Sen igår var det marknad och självklart skulle jag och liv upp i karusellerna, det var riktigt roligt. Sedan på kvällen så festade vi till det lite. Även min vän Malin från sala kom, underbara människor fick ja träffa och de är alltid kul.

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Postat av: Astrid

Publicerad 2010-04-25 09:44:59

Jag är hemma!! Jag ska lätt ut och fira med dig!! Annars är jag fylle-taxi :)

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-04-25 09:45:44

Sv: Haha ja Camilla, det borde du ;)!

Han är 8 och ett halvt, haha men du var den enda som gissade då du får en länkning hihi ;)!

Postat av: jen

Publicerad 2010-04-25 20:40:09

bästa du! hoppas allt går bra på praktiken<3

Postat av: Ingelilly

Publicerad 2011-11-12 21:25:59

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela