Camilla Persson

Praktik första veckan

Publicerad 2010-04-30 14:21:13 i Vardag

Jag sitter och väntar på min snälla pappa som åkte ända hit och hämtade mig.. Tack!
Jag har jobbar färdigt för idag och jag tänkte berätta lite om hur veckan varit. Dom första dagarna har nog aldrig varit så sega, vi fick inte göra något alls. Vi satt typ stilla och borstade hästar. Kändes rätt ondödigt. Men det har blivit bättre. Fast ja när det är ungefär 50 innehästar plus föl. Så börjar det kännas i armar och ben. Det är helt sjukt mycket hästar. 50 står inne, 50 står ute, 6 hingstar, där en  av dom heter Viking kronos och är 10 i topp i europa. Sedan hans son som också är grym. Sedan är det 80 unghästar överallt. Hästar överallt. Men det är okej kul. Det roligaste här är ja att dom som jobbar här, alltså vilket drama det är, alltså herregud säger ja bara.

Nej nu vill jag bara hem, ta en lång dusch, slappa lite och sedan får jag hoppas på skjuts till sala. annars blir det nog en helt okej kväll ändå!
Puss

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-05-01 15:11:40

Detsamma :) Vi måste träffas nån dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela