Camilla Persson

Natur bilder och ett tack

Publicerad 2010-04-13 21:36:51 i Foto

Hela dagen kvällen har spederats mycket framför datorn och kamerna. Ja har liksom fått nya inspiration av David, han har även hjälpt mig nu. Jag fatta inte riktigt att han orka stå ut med att ja inte fatta kanske något. Men till slut fick vi ihop det. Han gjorde även ett namn till mig, eller man kallar det inte namn. Men ja kallar det "namnpåbilden". As fränt. Så det ser riktit nice ut nu. Ska lägga upp några bilder nu..
Läkning på han

Kolla in vad ja lärt mig, visst ser det rätt snyggt ut? Ja tycker det ser helballt ut.

Nu måste ja bara fixa mitt internet, för det har typ blivit något fel. För alla hemsidor och texter har zoomats sin och det är as drygt. Alla text är as stor och ja får sitta och rulla höger-vänster också. Ska kolla om ja hittar felet

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2010-04-13 21:49:16

Sv. Det är väl inget fel på mig (A)

Postat av: therese

Publicerad 2010-04-17 11:56:57

riktigt snygg logga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela